A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Нетішинська гімназія "Енергія" Нетішинської міської ради Шепетівського району Хмельницької області
Нетішинська гімназія "Енергія"

Виховна робота

Фото без опису

Головна мета виховання учнів на сучасному етапі створення належних умов для пошуку, виховання і розвитку інтелектуальних, художніх, спортивних здібностей обдарованої учнівської молоді. 

            Основними ключовими напрямками є: створення сприятливих умов для особистісного ставлення та всебічного розвитку кожної дитини; пріоритетний напрямок національно-патріотичного, родинного і громадянського виховання, спрямоване на формування активного громадянина, підвищення рівня правової культури учнів.


  

Організація виховного процесу

    

    Організація виховного процесу у закладі освіти склалася в чітку систему, яка забезпечує розвиток особистості учня через навчальну  і суспільну діяльність, тому що саме в ній росте самосвідомість, відповідальність, підвищується рівень вихованості.

     Діяльність  психологічної служби, правового лекторію, класних і загальношкільних батьківських зборів – тісно пов’язані між собою види цілеспрямованого впливу на особистість, дозволяють адміністрації закладу освіти, класним керівникам , викладачам впливати на процес виховання. 


          Проблемна тема з виховної роботи 

"Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі" 


Структура виховної роботи.

 
 
Педагогічний і учнівський колективи закладу освіти здійснюють  роботу за такими напрямками:
  • ціннісне ставлення до себе;

  • ціннісне ставлення до людей;

  • ціннісне ставлення до природи;

  • ціннісне ставлення до мистецтва;

  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до праці;

  • профорієнтаційна робота. 


    Кібербулінг

Кібербулінг це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований.

  • Фото без опису

    Приклади включають:

  • поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометують когось, у соціальних мережах;
  • надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;
  • видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.
  • Особистий булінг та кібербулінг часто пов’язані між собою. Але кібербулінг залишає цифровий слід – записи, який може слугувати доказами, що дозволять зупинити цькування.

    ПАМ'ЯТКА.ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень